Het VanVelzen Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 AnneFOOLFORLIFE

Ga naar beneden 
+3
Lotte
Leonortjuh
Anne
7 plaatsers
AuteurBericht
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptydo mei 28, 2009 8:16 pm

Haaaaaj Dudes!
Nouja, ik verveel me dus ik denk ik ga me maar even voorstellen op het nieuwe forumpje ^^
Eeeeehm ik ben 17 jaar geleden (en nog wat maanden en weken dagen en uren, minuten en secondes) op de wereld gekomen. Geboren hier in de wereldstad Wageningen! nu, naar vele jaren op school zit ik dan in het eindexamenjaar (5 Havo AnneFOOLFORLIFE 259497 ) En ik zit nu dus midden in de examens, ik hoop natuurlijk dat ik slaag! AnneFOOLFORLIFE 381821 Ik ga over een week en een dag naar Renesse op examenreis met vrienden, en daar heb ik nu al heel veel zin in xD [maar jullie lezen dit pas als ik terug ben] Eehm, als ik dan eenmaal geslaagd ben ga ik volgend jaar naar Arnhem, Communicatie and Multimediadesign studeren. Het lijkt me gewoon heel leuk om te doen allemaal. Lekker met designen bezig zijn! Later hoop ik natuurlijk ook in die branche terecht te komen! Verder leef ik in een huis met een vader, moeder, zusje, 2 katten, een ontsnapte haan, kippen, wandelende takken, vissen, een konijn, kikkers (in de vijver) en nog wat beesten in de tuin. Wat kan ik verder over mij vertellen... ik ben verslaafd aan mijn Apple macbook <3 hij is gewoon supermooi, en chill! en verslaafd aan photoshop, sites doen etc. en ook aan muziek en concerten/festivals! En tuurlijk, vind ik de muziek van Roel echt super! Ik ben nu naar 6 concerten geweest, en ik hoop dat dit er veeeel meer worden (: ! Und uuhmz verder hou ik nog van Krezip, Coldplay, The Feeling, Bertolf, Racoon, James Morrison, The Killers, Kings of Leon, Pink, Keane, Jason Mraz, Miss Montreal, Greenday, Milow, Plain White T's, McFly, Voicst, Lisa, Alain Clark, Destine (thanks Bambi xD) undso... Hmm, naja verder doe ik Atletiek, maar ik ben geblesseerd, dus eigenlijk doe ik het al 2 weken niet (ja dat is veel als je 4x in de week traint xD) Daar doe ik dan vooral sprint (100, 200 en 400m) enja, me likes <3 Elk jaar ga ik op zomerkamp met de organisatie AKC, dat is een kamporganisatie van over heel Nederland, dus je leert allemaal nieuwe mensen kennen enzo! Heel leuk, vorig jaar op de skut [grote zeilboot] en gewoon een week lol maken! Dit jaar weer op de skut trouwens!
Verder over mij? ik heb liefde voor lezen, bakken, KNTC, skypen, MSNen, troepjes, cola, roze koeken, chocola maar daar zal ik maar niet teveel meer over gaan uitwijden _O- Nouja, tegen de mensen die ik al kenden zeg ik: HOOOOI en tegen die ik nog niet ken, en hier dus nieuw zijn ofzo: Welkom En ik hoop dat iedereen het vernieuwde forum een beetje leuk vind, we hebben er hard aan gewerkt! Maar het was superleuk om te doen AnneFOOLFORLIFE 706778 (ja, die smiley moest even) HHAHAHAHAHAHA, de smiley die ik nu zie is trouwens ook wel ubergeniaal AnneFOOLFORLIFE 954322 Goed toegevoegd Bambi Laughing Oohkee, nou is hier echt even een smileyoverschot ofzo xD Leest zeker wel lekker [voor degene die dit lezen, wat er vrij weinig tot geen zullen zijn xD] Naja, Fool for life, that's me... ik ben niet de aller snuggerste kan ik wel zeggen, en gek dat past wel in mijn straatje zegmaar xD
Nouja nu ga ik echt kappen!
Als je nog vragen hebt, vraag maar! -elleboogwiebel-


Laatst aangepast door Anne op wo nov 25, 2009 4:55 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Leonortjuh
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Leonortjuh


Aantal berichten : 1273
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Westmaas

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptyvr mei 29, 2009 8:26 am

Oke jij verveelde je echt XD

Welkom hihi Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Lotte
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Lotte


Aantal berichten : 698
Join date : 24-05-09
Leeftijd : 32

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptyvr mei 29, 2009 5:14 pm

^Haha idd xD

Welkom Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bambi
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Bambi


Aantal berichten : 2432
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptyza mei 30, 2009 6:30 pm

DUUUUUUUUUUUUUUDEEEEE AnneFOOLFORLIFE 954322.

BadeendmaatjemetLaura<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vanvelzenforum.nl
Gewoon Benny
Crazy Guitars.
Crazy Guitars.
Gewoon Benny


Aantal berichten : 2572
Join date : 24-05-09
Leeftijd : 33
Woonplaats : Almere

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptydo jun 18, 2009 10:07 pm

AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184 AnneFOOLFORLIFE 383184
Koe!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vanvelzenfans.nl
BO
C'mon baby, get higher!
C'mon baby, get higher!
BO


Aantal berichten : 424
Join date : 02-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Maastricht

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptywo jan 04, 2012 8:55 pm

Hemel, echt dit allemaal _______O_______
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bovenbrucx.blogspot.com
Hanneke
Who the fuck is VanVelzen?
Who the fuck is VanVelzen?
Hanneke


Aantal berichten : 14
Join date : 08-04-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : x

AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Emptyzo apr 08, 2012 7:40 pm

Typisch geval voor iemand die geen zin had om te leren voor de examens ,, gelijk heb je (aa')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/HANNEKExVENEMA
Gesponsorde inhoud





AnneFOOLFORLIFE Empty
BerichtOnderwerp: Re: AnneFOOLFORLIFE   AnneFOOLFORLIFE Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
AnneFOOLFORLIFE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het VanVelzen Forum :: Ticketservice. :: I'm Here.-
Ga naar: