Het VanVelzen Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 "For your ears only"

Ga naar beneden 
+5
Lil__Kell
lieve
jaimz3
Leonortjuh
Anne
9 plaatsers
AuteurBericht
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: "For your ears only"   "For your ears only" Emptydo apr 05, 2012 11:40 pm

Citaat :
Misschien ken je ‘m wel, de slogan die een aantal jaar geleden door VanVelzen wel eens is gebruikt, “For your ears only”. Deze slogan krijgt nu een nieuwe dimensie want omdat VanVelzen zijn fans wil bedanken komt er op 26 april een exclusieve luistersessie van het aankomende album “The Rush Of Life”. Omdat er een aantal fans zijn die VV door dik en dun steunen, al onwijs lang meedraaien of er gewoon áltijd zijn, wil VV op 26 april 30 gasten uitnodigen om het album voor het eerst te komen beluisteren. Omdat wij als fansite een aardig oogje in het zeil houden qua up’s en downs in de fan-wereld, mogen wij deze 30 gelukkigen aanwijzen.


De dag zelf
Op donderdag 26 april, de dag voordat het album uitkomt dus, worden de 30 genodigden verwacht in een plaats in Noord-Holland. Het zal beginnen rond 2 uur, maar als je dat niet haalt is het geen ramp, het “echte” programma begint om 4 uur. Vanaf die tijd zal het album voor het eerst voor dit select publiek te horen zijn. Wat er verder nog gaat gebeuren deze dag is nog een verassing maar het belooft een zeer exclusieve dag te worden, eentje die je niet snel zal vergeten!

Als het je leuk lijkt en je 100% zeker weet dat je op deze dag naar deze speciale locatie kan komen mag je een mailtje sturen naar info@vanvelzenfans.nl met daarin alle redenen die je kunt verzinnen waarom juist jij VanVelzen zo’n warm hart toedraagt. Uit alle inzendingen zullen wij dan de 30 grootste VanVelzen-volgers uitkiezen, die op deze dag mogen komen. Dit betekent wel dat alle 30 personen in hun eentje komen, dus zonder een introducé, hou hier rekening mee! Deze club zal van ons bericht krijgen dat ze zijn uitgenodigd en een week van te voren zal de exacte locatie bekend gemaakt worden.

De enige voorwaarden zijn dus dat je 100% zeker bent dat je op de 26ste kan en dat je een groot fan bent van VV.

http://www.vanvelzenfans.nl/05/04/2012/for-your-ears-only/
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Leonortjuh
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Leonortjuh


Aantal berichten : 1273
Join date : 25-05-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : Westmaas

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyvr apr 06, 2012 8:14 pm

Ik kan dan helaas niet Sad is echt de allerlaatste dag op school voordat ik zomervakantie heb Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
jaimz3
I can feel my life unwind.
I can feel my life unwind.
jaimz3


Aantal berichten : 106
Join date : 26-04-11
Leeftijd : 27

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyvr apr 06, 2012 8:41 pm

Whoop, gemaild! "For your ears only" 632227
Terug naar boven Ga naar beneden
lieve
Van Velzen? VanVelzen!
Van Velzen? VanVelzen!
lieve


Aantal berichten : 71
Join date : 08-03-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : Goirle

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyvr apr 06, 2012 9:51 pm

Ga ook maar zo mailen (Win echt nooit dit soort dingen Sad ) maar ja altijd proberen, hé.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lil__Kell
C'mon baby, get higher!
C'mon baby, get higher!
Lil__Kell


Aantal berichten : 323
Join date : 29-10-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ossendrecht & Bergen op Zoom

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyza apr 07, 2012 11:23 am

Wanna win this! (a)
maarja elke VV fan wel denk ik haha
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/kellyschuurbiers
CarolaFollow
Hè, jij weer!
Hè, jij weer!
CarolaFollow


Aantal berichten : 565
Join date : 22-09-09
Leeftijd : 29
Woonplaats : Capelle a/d IJssel

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyzo apr 08, 2012 3:06 pm

Zo ik heb ook gemaild. Heb dan wel school, maar zeg wel dat ik naar de tandarts of dokter moet, want hoef daar toch (bijna) nooit heen. Dus ben erg benieuwd "For your ears only" 532600.
En het is ook zeker wel een leuke actie zo heb je inderdaad wel de echte grote fans bij elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyzo apr 08, 2012 3:09 pm

Leonortjuh schreef:
Ik kan dan helaas niet Sad is echt de allerlaatste dag op school voordat ik zomervakantie heb Razz
Ah jammer!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Hanneke
Who the fuck is VanVelzen?
Who the fuck is VanVelzen?
Hanneke


Aantal berichten : 14
Join date : 08-04-12
Leeftijd : 27
Woonplaats : x

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyzo apr 08, 2012 7:22 pm

Heb dan ook laatste schooldag , dan zien we elkaar waarschijnlijk wel bij de albumpresentatie. Zal dan wel wat mensen mee moeten sleuren omdat niemand uit mijn vriendenkring zo gek van Roel is als mij <3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.twitter.com/HANNEKExVENEMA
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyzo apr 08, 2012 7:24 pm

Hoi Hanneke! Welkom!

En wat jammer zeg, maar laatste schooldag eind april..?
Haha succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Steefs
Van Velzen? VanVelzen!
Van Velzen? VanVelzen!
Steefs


Aantal berichten : 91
Join date : 30-12-09
Leeftijd : 29

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptyzo apr 08, 2012 10:11 pm

waarom kunnen ouders je nog zeggen dat je niet mag, "For your ears only" 20193
tsja, anders heb ik ook geen vervoer... jammer, maar volgende keer beter
Terug naar boven Ga naar beneden
MichelleMeijer
Van Velzen? VanVelzen!
Van Velzen? VanVelzen!
MichelleMeijer


Aantal berichten : 51
Join date : 07-09-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Groesbeek

"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Emptydo apr 12, 2012 6:18 pm

Hoop dat ik er bij mag zijn Wink Nog even afwachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://michellemeijer94.hyves.nl/
Gesponsorde inhoud





"For your ears only" Empty
BerichtOnderwerp: Re: "For your ears only"   "For your ears only" Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"For your ears only"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het VanVelzen Forum :: Main Stage. :: Right This Time.-
Ga naar: