Het VanVelzen Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nathalie

Ga naar beneden 
+2
Lil__Kell
Bambi
6 plaatsers
AuteurBericht
Gast
Gast
avatar



Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Nathalie   Nathalie Emptyma aug 27, 2012 1:21 pm

Hallo, ik ben Nathalie!

Ik ben al een tijd fan van Roel, maar heb pas net dit forum ontdekt. Word hier nog een beetje gepost enzo?

Ik las dat er gevraagd werd naar optredens waar je bij bent geweest. Dit zijn er best een boel voor iemand met een beperkt budget als ik - student zijnde.

Ik ben al alle jaren bij de 5 mei optredens geweest in Zwolle en Wageningen. Ik heb het zelfs eens voor mekaar gekregen hem 2x op een dag te zien op die manier.

Op YouTube heb ik heel veel radio-optredens bekeken en ik heb natuurlijk liedjes gedownload.

Toen kwam het tijdstip dat ik echt moeite ging stoppen in het volgen van Roel en ben ik naar het release-optreden gegaan van The Rush of Life. Van te voren had ik het album al gekocht. Ik stond praktisch vooraan, dus Roel moest vast gedacht hebben "welke gek staat daar nou in d'r eentje met zo'n gelukzalige glimlach op d'r smoel", maar dat terzijde.

Sindsdien ben ik bij Zand geweest, stond ik weer vooraan, en ik heb kaartjes voor de theatershow in Nijmegen, 2de rij. De CD wordt ondertussen grijs gedraaid.

~Nathalie
Terug naar boven Ga naar beneden
Bambi
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Bambi


Aantal berichten : 2432
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptyma aug 27, 2012 5:41 pm

Hoi!
Gezellig dat je je hebt aangemeld blij En tof dat je VV ook zo volgt! Ik ben samen met Anne ook 2x naar VV geweest op de dag dat 'ie in Zwolle en Wageningen speelde, waren toffe shows hè? Nathalie 532600

En dan zien we je misschien wel in Nijmegen, ik ben daar in ieder geval ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vanvelzenforum.nl
Lil__Kell
C'mon baby, get higher!
C'mon baby, get higher!
Lil__Kell


Aantal berichten : 323
Join date : 29-10-11
Leeftijd : 32
Woonplaats : Ossendrecht & Bergen op Zoom

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 6:10 pm

hoi!

Welkom en tof dat je je hebt aangemeld!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/kellyschuurbiers
l_inda90
Who the fuck is VanVelzen?
Who the fuck is VanVelzen?
l_inda90


Aantal berichten : 39
Join date : 09-08-12
Leeftijd : 33
Woonplaats : Den Bosch

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 8:58 pm

Welkom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 9:00 pm

Ha Nathalie! Welkom!
Mag ik vragen waar je vandaan komt als je naar Wageningen bent geweest? blij
Ik ben ook naar alle jaren Zwolle en Wageningen geweest \o/ (Ohnee, de allereerste Zwolle heb ik gemist.)
Optreden van de release was leuk ja! We moeten je daar bijna wel hebben gezien, stond je bij die pilaar? blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Gast
Gast
avatar



Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 10:29 pm

Tuurlijk mag je dat vragen!
Ik ben opgegroeid in Zwolle, en daarna naar Wageningen verhuisd/op kamers gegaan om te studeren aan de Universiteit.

Tijdens de release stond ik eerst (voor het begon) schuinlinks achter de pilaar, zodat ik links ervan Roel kon zien en rechts ervan Xander, vlak voor het begon dacht ik "ik ga gewoon nog wat naar voren." Dus toen stond ik echt als 2de of 3de persoon voor het podium.

Maar als je daar ook was, weet je ook nog wel dat Roel een paar 'fans' los genoemd heeft, die erbij waren toen het album voor het allereerst gedraaid werd vanaf CD. Weet je toevallig nog hoe die grote kerel met de tattoos heette? Was dat toevallig Ben? En is die hier ook lid?
Ik vond het zo bijzonder te leren dat Roel op zo'n manier contact heeft met fans (ik was lichtelijk jaloers), maar ook vond ik het vet cool dat 1 van die fans dan zo'n tattoo-gast was blij

Verder heb ik niet echt onthouden wie er om me heen stond, was nogal gefixeerd naar voren aan het kijken Wink Maar als je net een meter of 2 naar rechts van die pilaar stond (als stelletje) weet ik 't misschien nog wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anne
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Anne


Aantal berichten : 3496
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 32
Woonplaats : Wageningen / Arnhem

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 10:33 pm

Oh wat leuk! (Ik woon ook in Wageningen blij)

Oh oke, dan stond je denk ik ongeveer achter ons. Wij stonden namelijk met een groep net voor de pilaar!
Ja, wij waren inderdaad bij die luistersessie van het album, daarvoor hadden we ook een actie op de site (http://www.vanvelzenfans.nl/05/04/2012/for-your-ears-only/) en nee ik weet niet meer hoe die man met die tattoo's heette! Het was geen Ben in iedergeval.
Ben is geen lid hier, Roel zelf wel, maar die komt eigenlijk nooit langs Wink

Roel gaat inderdaad altijd heel goed met zijn fans om!


Laatst aangepast door Anne op di aug 28, 2012 10:34 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vanvelzen.heavenforum.com/
Bambi
I know VanVelzen.
I know VanVelzen.
Bambi


Aantal berichten : 2432
Join date : 20-05-09
Leeftijd : 30
Woonplaats : Nijmegen

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydi aug 28, 2012 10:34 pm

Haha! Die tattoo-gast was niet Ben (though die was wel in de zaal), we hadden idd een speciale gelegenheid waarbij 30 fans voor 't eerst 't album te horen krijgen en dat was in de Record Industry in Haarlem, een fabriek waar LP's gedrukt worden.
Er waren ook een paar mensen aanwezig die daar gewoon werkte, om ons een rondleiding te geven maar ook om mee te luisteren naar het album en een van die mensen was dus die man, haha. En nee, hij is voor zover ik weet niet lid blij

En inderdaad, Roel heeft een onwijs toffe manier van omgaan en contact met fans, maar ik denk dat dat ook wel is met mensen die 'minder groot' fan zijn, Roel heeft net zo veel respect voor iemand die 1 avond is komen kijken en enthousiast om een handtekening komt vragen als wanneer een van de 'bekendere' fans voor z'n neus staan denk ik blij
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.vanvelzenforum.nl
BO
C'mon baby, get higher!
C'mon baby, get higher!
BO


Aantal berichten : 424
Join date : 02-03-11
Leeftijd : 31
Woonplaats : Maastricht

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptywo aug 29, 2012 10:27 pm

Hihaho, goedenavond!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.bovenbrucx.blogspot.com
Gast
Gast
avatar



Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptywo aug 29, 2012 11:33 pm

Hallo Nathalie en welkom blij
Terug naar boven Ga naar beneden
jaimz3
I can feel my life unwind.
I can feel my life unwind.
jaimz3


Aantal berichten : 106
Join date : 26-04-11
Leeftijd : 27

Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Emptydo aug 30, 2012 3:57 pm

Haaaaaaaaaaaaaaai Nathalie 989396
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nathalie Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nathalie   Nathalie Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nathalie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Het VanVelzen Forum :: Ticketservice. :: I'm Here.-
Ga naar: